Sunday, May 18, 2008

Alison

Alison and Tom


Een van die vele webjournals wat ek so graag volg is van Alison.
Alison lewe die afgelope 2jaar ‘n baie uitdagende lewe…
In haar eie woorde…

“we found out I have Neuroendocrine Tumors- a form of cancer. It is located in my lymph nodes in my midgut region and has spread to my bones therefore in stage 4. My oncologist has never seen a case like mine in his 15 years of practice. This type of cancer very rarely occurs in someone under 50 years old and normally attacks the liver- which mine is fine. Also, it is usually very slow growing and mine is advancing rapidly …” Alison 22Junie2006

Sy gaan op die oomblik deur ‘n baie moeilike tyd, aangesien die kanker begin versprei het na haar rugwerwels en ‘n gedeelte van haar blaas se werking belemmer.

Dink asb aan haar!!

No comments: