Thursday, January 01, 2009

the path... into 2009

'n Kiekie van 'n oomblik op my reis deur die lewe

Vir 2009 wens ek vir genoeg stilte en dissipline om te kan hoor waar my eie unieke pad is... waar is die beste plek vir my om ten volle authentic(getrou aan my eie unieke self) te wees... waar presies is my eie unieke waarheid... waar moet ek wees om vir die mense om my 'n blessing te kan wees...

"...elkeen van ons het 'n pad, jou eie voetpaadjie wat net deur jou eie voetspoor oopgetrap kan word... elkeen 'n baie unieke pad... jou binnelandskap se paadjies...
Hierdie paadjies wys nie sommer hulself nie... hy wys homself eers wanneer jy reg is daarvoor... maar as jy jou pad eers het, loop jy hom in jou waarheid...
Dis die geloof in jou waarheid wat jou binnelandskap se paadjies oopmaak..."
-Antoinette Pienaar, Boeke-Insig

"It is better to live your own destiny imperfectly than to live an imitation of somebody else's life with perfection. So now I have started living my own life. Imperfect and clumsy as it may look, it is resembling me now, thoroughly"
-Elizabeth Gilbert, 'Eat,Pray,Love'

No comments: